צליל דיגיטל - בואו ליצור אתר מנצח

שיפור אחוזי המרה בעמודי נחיתה

שקופית קודמת
שקופית הבאה

בואו ליצור אתר מנצח

שיפור אחוזי המרה בעמודי נחיתה

דפי הנחיתה השיווקיים שלך עשויים לקבל המון תנועה – אבל האם אתה ממיר את המבקרים האלה ללידים? עבור משווקים, אין דבר מתסכל יותר משיעורי המרות של דפי נחיתה נמוכים, במיוחד כשקשה לקבוע מה הסיבה לכך.

סביר להניח שישנן סיבות רבות לכך שדפי הנחיתה שלך סובלים משיעורי המרה נמוכים. על המשווקים לשקול מספר אפשרויות על מנת לתקן את השגיאות שלהם וליצור דפי נחיתה מנצחים.

מהו יחס המרה טוב לדף נחיתה?

אם תשאל את השאלה הזו 10 משווקים שונים, סביר להניח שתקבל 10 תשובות שונות. האמת כרגיל נמצאת איפה שהוא באמצע, וזה משתנה מאוד בהתאם לנישה, ההצעה והמוצר שלך.

עם זאת, 2-5% הוא טווח טיפוסי וסביב מה שאנו רואים בדרך כלל עבור דפי הנחיתה.

למרות זאת גם יחס המרות של יותר מ-10% יכול להיות ראלי בתחומים מסוימים. השאלה היא איך מגיעים לשם? ומה מייחד את אותם דפים בעלי המרות גבוהות? שמח ששאלת.

אהבתם? שתפו ברשת

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין

1. שפר את מהירות טעינת הדף שלך.

מהירות טעינת האתר עושה הבדל גדול. למעשה, אפילו עיכוב של שנייה אחת בזמן טעינת העמוד יכול להביא להפחתה של 7% בהמרות.

ישנם מספר גורמים שעשויים להאט את דפי הנחיתה שלך. תמונות גדולות מדי הן גורם שכיח ביותר. בניתוח של 18,639 דפי נחיתה, דפים ללא תמונות מגודלות הובילו לשיעור המרה ממוצע של 11.4%, לעומת 9.8% עבור דפים עם תמונות גדולות מדי.

 

2. התמקד בקריאה לפעולה אחת (CTA).

כל דף נחיתה צריך לכלול קריאה ישירה לפעולה שאומרת למבקרים מה לעשות הלאה. CTAs מתחרים יוצרים בלבול בקרב המבקרים, מה שמביא לפחות לידים.

או בקצרה, החליטו מה אתם רוצים שהגולש יבצע, ותקשרו את זה באופן ברור וישיר.

 

3. צרו בעמודים אזור המלצות או הוכחות.

אנו נוטים להסתכל על עמיתינו בעת קבלת החלטות רכישה גדולות. הוכחה חברתית מתייחסת לרעיון שאנשים נמשכים לדברים אשר נתפסים כמבוקשים על ידי אחרים. דוגמאות רלוונטיות להוכחה חברתית כוללות המלצות של לקוחות, מקרי בוחן וכפתורי שיתוף חברתי.

כאשר מישהו מבקר בדף נחיתה, הוכחה חברתית היא לרוב הגורם המוביל שגורם לו להירשם או לרכוש מוצר. מחקר מגלה כי דפים המכילים הוכחה חברתית ממירים בממוצע ב 1-2% יותר.

 

4. הפוך את דף הנחיתה שלך למעניין מבחינה ויזואלית.

לרוב המבקרים לוקח רק כמה שניות כדי לקבוע אם הם יישארו בדף מסוים או לא. מסיבה זו, חשוב לכלול אלמנטים מגוונים כדי להוסיף קצת חיים לדפי הנחיתה שלך. מחקרים מראים ששימוש בסרטונים בדפי נחיתה יכול להגדיל את ההמרות ב-86% (!!)

זכור – עליך לתבל את דפי הנחיתה שלך כדי להפוך אותם למושכים יותר מבחינה ויזואלית, אך אל תגזים. העדיפו תמיד עיצוב פשוט ונקי על פני עמוד עם יותר מדי פעמונים ושריקות.

 

5. בצע אופטימיזציה מלאה של דף הנחיתה למובייל.

נכון לעכשיו, משתמשים בנייד מבלים יותר מכפול מזמן הגישה לאינטרנט בהשוואה למשתמשי דסקטופ.

לכן, אם דפי הנחיתה שלך אינם מותאמים באופן מושלם למשתמשים ניידים, סביר להניח שתחמיץ חלק ניכר מהתנועה. למעשה, מחקרים מראים שדפי נחיתה ידידותיים במיוחד לנייד מובילים לשיעור המרה ממוצע של כמעט 1% יותר. זה אולי לא נשמע הרבה, אבל זכרו כי המשמעות של כל אחוז אחד כזה היא ליד או מכירה נוספת על כל 100 גולשים.

מעבר להפיכת דפי הנחיתה שלך לרספונסיביים, שקול את ההבדלים באופן שבו המשתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך בנייד לעומת דקסטופ. דפים ניידים צריכים להיות יעילים יותר ולכלול טפסי הרשמה קצרים, כאלה שקל למלא במכשיר נייד.

 

6. צמצם את הטקסט בדף הנחיתה שלך.

רוב משתמשי האינטרנט סורקים דפים במקום לקרוא אותם במלואם. כתוצאה מכך, דפי נחיתה עם ספירת מילים גבוהה נוטים לקבל פחות המרות. שקול את הנתונים הסטטיסטיים האלה :

דפי נחיתה במגזר השירותים העסקיים עם פחות מ-100 מילים ממירים 50% יותר בהשוואה לדפים עם יותר מ-500 מילים.
מסיבה זו, אנו ממליצים לצמצם את ספירת המילים ולכלול רק מידע חיוני באמת. כמו כן, שקול עיצוב טקסט. השתמש בתבליטים, בכותרות וברווחים כדי לפרק גושי טקסט גדולים.

 

7. ודא שאתה מדבר אל קהל היעד שלך.

הקונים של היום דורשים הודעות מותאמת אישית וספציפיות שמדברות לצרכים ולהעדפות שלהם. לכן, לא משנה כמה דף נחיתה נראה נהדר, הוא לא ימיר טוב אם הוא לא יהדהד עם הגולשים.

שקול למה משמש כל אחד מדפי הנחיתה שלך – אם יש לך דף נחיתה ייעודי לכל קמפיין פרסום, וודא שאתה מתאים את התוכן להקהל היעד. הרבה פעמים יהיו נכון לשכפל עמודי נחיתה ולשנות בהם חלקים רלוונטיים, רק כדי להיות יסודיים ולא ליצור עמוד עם אזורי תוכן גנרי. אל תתעצלו!

 

8. Test. Test. Test.

כאמור, כל פרט קטן בדפי הנחיתה שלך יכול להשפיע על שיעור ההמרה שלו. לכן חיוני לבדוק את דפי הנחיתה לעתים קרובות ככל האפשר כדי לאמוד מה עובד ומה לא. 

 

לסיכום

יש הרבה שגיאות שיכולות להשפיע על דפי הנחיתה שלך – הרשימה שלמעלה אינה מקיפה בשום פנים ואופן. עם זאת, אנו מקווים שהבעיות הנפוצות הללו עזרו לך לזהות כמה שיפורים שאתה יכול לבצע בדפי הנחיתה שלך. בעוד ששיעורי המרה נמוכים עשויים להיות מתסכלים, אתה יכול לבצע כמה שינויים קטנים ולראות תוצאות במהירות. בהצלחה!

 

 

השאירו פרטיכם לשיחת ייעוץ

נגישות