צליל דיגיטל - בואו ליצור אתר מנצח

10 דברים שאתה יכול לעשות היום כדי להגדיל את המכירות באתר

שקופית קודמת
שקופית הבאה

בואו ליצור אתר מנצח

10 דברים שאתה יכול לעשות היום כדי להגדיל את המכירות באתר

בעולם המהיר שלנו, כולם רוצים תוצאות מיידיות. אנחנו רוצים שהאוכל שלנו יהיה מוכן מהר יותר, אנחנו רוצים לתקשר עם אנשים באופן מיידי, ולעיתים קרובות אנחנו חסרי סבלנות כשלוקח יותר מחמש שניות לאתר להיטען. אותו הדבר ניתן לומר על מי שרוצה להגדיל את מספר המכירות באתר שלו. אבל כמו שאמרו אחרים, "אין קיצורי דרך לשום מקום ששווה ללכת אליו".

ישנן מספר דרכים בהן תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך כדי לעזור לייצר יותר מכירות. מצאנו שכמו ברוב שיטות השיווק הדיגיטלי, לעתים קרובות השינויים זקוקים לזמן עד שנראה תוצאות. עם זאת, אתה יכול ליישם את 10 הטיפים האלה באתר שלך היום ופשוט לשבת בחיבוק ידיים ולראות איך הם הולכים לעבוד בשבילך בעתיד.

אהבתם? שתפו ברשת

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין

1. שמור על דף הבית שלך פשוט, אל תציף את הקהל שלך.

זה עשוי להפתיע חלק מכם, מכיוון שאנשים רבים מניחים שעדיף שתציעו מוצרים רבים ככל האפשר בדף הבית שלכם כדי לתת למבקרים שלכם מגוון אפשרויות. עם זאת, פחות מוצרים בדף שלך עם יותר טקסט המתאר נושא ספציפי תגדיל את המכירות הכוללות. זה עובד מכיוון שהוא מאפשר לחברה שלך להתמקד במוצר אחד או שניים ספציפיים ולענות על כל שאלה אפשרית למבקרים.

 

2. הוסף סרטונים לדפי ההמרה העיקריים שלך.

הוספת סרטונים לדפי הנחיתה המובילים שלך יכולה להביא לעלייה של 86 אחוזים בהמרות (בממוצע)! המוח שלנו מעבד מידע ויזואלי בערך פי 60,000 מהר יותר מטקסט, מה שאומר שמבקרים באתר שלך יספגו מידע מסרטונים בצורה טובה יותר מאשר מקריאת טקסט. למידה על המוצר או השירות שלך תהיה יעילה הרבה יותר באמצעות וידאו בהשוואה לטקסט.

3. צור דרכים לאיסוף כתובות דוא"ל.

שיווק בדוא"ל הוא עדיין שיטה רלוונטית לשיווק דיגיטלי, כזאת המייצרת את אחד מהחזרי ה-ROI המובילים מכל שיטות השיווק. עם זאת, אתה לא יכול לעשות שום שיווק בדוא"ל בלי כתובות דוא"ל, נכון? על ידי איסוף נכון של כתובת הדוא"ל של המבקרים שלך, אתה יוצר הזדמנות להזמין אותם בחזרה לאתר באמצעות מסעות פרסום בדוא"ל.

4. בנה אמון עם המלצות ועדויות מלקוחות קודמים.

חברות רבות מבינות את החשיבות של הוכחה חברתית, אם אין לך דרך לקדם את אמון הלקוחות באתר שלך על ידי הצגה של לקוחות מרוצים, אתה מפסיק אחוז לא קטן מהמבקרים שהגיעו לאתר. דברים כגון המלצות, תמונות של הצוות שלך ועדויות של לקוחות על המוצרים או השירותים שאתה מציע, יכולים לשכנע מבקר לבחור דווקא בך.

5. צור תוכן שמכוון לפלחי שוק מרכזיים.

יצירת תוכן איכותי היא דרך בטוחה להגדיל גם את התנועה וגם את ההמרות באתר שלך, אבל כדאי גם להקדיש זמן למיקוד לפלחי שוק שונים. כתיבת תוכן ספציפי לפלחי שוק מסוימים עוזרת לך למשוך לקוחות שונים, והיא נותנת לך את ההזדמנות לבטא את המומחיות שלך בענף שלהם. זה win-win!

6. שלב upsell.

באיזו תדירות איש מכירות בחנות פיזית מנסה להציע לך מוצר? אם הוא עושה שמצופה ממנו לעשות, אז התשובה תהיה 100 אחוז מהזמן. אם אנשי מכירות יכולים להציע מוצרים נוספים במכירה בתוך בתוך העסק, האם יש סיבה לכך שאינך יכול למכור כך גם באינטרנט? Shopify פרסמה נתונים שמראים כי מכירה של מוצר נוסף (upsell) ללקוח קיים, תהיה בעלת סיכויים של פי 20 לעומק מכירה ללקוח חדש. למרות זאת אנו רואים שרוב בעלי האתרים משקיעים את מירב המאמצים שלהם במציאת לקוחות חדשים, ולא במיצוי קהל הלקוחות הקיים שלהם.

7. הסבר בבירור מה הערך של המוצר אותו אתה מציע.

תיאור הערך של המוצר או השירות אותו אתה מציע יכולה ולהתחיל ולכלול משפט או שניים המבהירים בבירור ובפשטות מה הוא המוצר או השירות, למי הוא מתאים ולמה הוא משמש.  לאחר מכן, תיאור ערך טוב צריך להיות בעל שלוש התכונות הבאות:

  • כדאי להסביר כיצד המוצר שלך פותר את הבעיות של הלקוח.
  • כדאי לתאר אילו יתרונות ספציפיים יספק המוצר שלך.
  • כדאי להסביר למה הם צריכים לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרה.

8. הוסף אפשרות ללייב צ'אט.

כלי צ'אט לייב הוא דרך נפלאה לייצר מכירות, אבל יכול לשמש גם כדי לענות על כל שאלה שיש למבקרים באתר שלך. כמו כן, סביר יותר שישתמשו בהם מאשר בטופס יצירת קשר מכיוון שהם מייצרים תגובה מיידית. כמעט כל סוג של אתר אינטרנט עסקי יכול להפיק תועלת מהכלי הזה, גם מי שלא מבצע מכירות דרך האתר. 

9. פנה להתנגדויות.

דרך מצוינת לשפר את איכות האתר ולהביא ליותר מכירות היא להתייחס לכל התנגדות או שאלה שאולי לא ניתן לענות עליהן ישירות דרך התוכן שעמודי המכירה או המוצרים. 

קח את הזמן כדי לעבור באתר שלך ולערוך רשימה של כל התלבטויות שאתה מאמין שיש למבקרים בהתבסס על המידע הזמין לך. הערך באופן ביקורתי את האתר שלך בשלב זה – אל תניח שהמבקר יוכל למצוא את התשובה באחד העמודים הפנימיים, או שישלח לך הודעה אם משהו לא מובן לו. אתה רוצה להבטיח שהכל יהיה נגיש, קל וברור.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא ליצור אזור ל "שאלות נפוצות" ולענות עליהן באופן ברור.

10. ביצוע בדיקות A/B.

עם כל העצות המוצעות לעיל להגדלת המכירות באתר האינטרנט שלך, סביר שהדבר החשוב ביותר הוא בדיקת A/B של כל השינויים הללו. כל עסק הוא ייחודי, מה שאומר שהלקוחות שלו הם ייחודיים, ודברים מסוימים שעבדו עבור עסקים מסוימים לאו דווקא יעבדו עבור אחרים. על ידי בדיקת A/B, אתה יכול לגלות מה הכי מתאים לאתר שלך. להלן מספר בדיקות שתוכל לבצע באתר שלך כעת:

  • שינוי הטקסט בכפתורי הקריאה לפעולה הוא שינוי משמעותי אך קל להפעלה. אל תתפלאו אם השינוי הפשוט הזה יביא לעלייה של שניים עד שלושה אחוזים בהמרות.
  • בדוק כותרות שונות בחלק העליון של דפי הנחיתה או המכירה שלך. היו לי דפים שזינקו משיעור המרה של אחוז אחד לשיעור המרה של 4.5 אחוזים רק על ידי בדיקת כותרות שונות.
  • אם יש לך תמונות גנריות באתר, נסה להחליף אותן בתמונות אמינות יותר של העסק או העובדים שלך.
  • עבור טפסי יצירת הקשר שלך, נסה לבדוק ולצמצם שדות למילוי, ככל שמבקשים מהגולש יותר פרטים, כך קטן הסיכוי שהוא ימלא את הטופס.

השאירו פרטיכם לשיחת ייעוץ